Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waar heeft u een vraag over?

Heeft u vragen over Landgoed Zonheuvel? Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen, per onderwerp.

Zakelijk

& vergaderzalen

Overnachten

& arrangementen

Feest

& jubliea

Parkeren

& bereikbaarheid

Mindervalide

& toegankelijkheid

Mogen we een suggestie doen?

Kan ik op de fiets komen?

Ja, u kunt Landgoed Zonheuvel prima met de fiets bereiken. Er zijn zowel een open als een afgesloten fietsenstalling beschikbaar. De open fietsenstalling bevindt zich, bij het oprijden van de oprijlaan, aan de linkerzijde, terwijl de afgesloten fietsenstalling in de kelder van het hotel ligt. De afgesloten fietsenstalling is toegankelijk met uw kamersleutel. Beide fietsenstallingen zijn voorzien van oplaadpunten voor elektrische fietsen.

Zijn alle gebouwen toegankelijk?

De meeste gebouwen op Landgoed Zonheuvel zijn toegankelijk, voor onder andere personen die slecht ter been zijn of gebruikmaken van een rolstoel.

Het Maarten Maartenshuis, een van de gebouwen op het landgoed, is echter alleen bereikbaar via trappen en is daardoor niet rolstoeltoegankelijk.

Kan ik altijd het terrein op?

Als gast van het hotel, of als bezoeker van een evenement is het Landgoed altijd toegankelijk. Aan het begin van de oprijlaan is een slagboom aanwezig, deze sluit ’s avonds om 19:00 uur. Deze kan bij aankomst geopend worden door de receptionist(e) nadat u zich gemeld heeft via de intercom aan de linkerkant.

Uitrijden is op ieder moment mogelijk. De slagboom opent automatisch als u deze langzaam nadert.

Is er een fietsenstalling aanwezig?

Ja, Landgoed Zonheuvel beschikt over twee fietsenstallingen. Er is een open fietsenstalling aan de linkerzijde van de oprijlaan en een afgesloten fietsenstalling in de kelder van het hotel. Beide stallingen zijn voorzien van oplaadpunten voor elektrische fietsen. De afgesloten fietsenstalling kan worden geopend met de kamersleutel.

Kan ik een taxi nemen van of naar het landgoed?

Ja, het is mogelijk om een taxi te nemen vanaf of naar Landgoed Zonheuvel. Neem hiervoor contact op met de receptie; zij helpen u graag met het regelen van een taxi en geven indien nodig meer informatie over de opties omtrent taxi’s.

Ik heb een klacht

Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. Als u een klacht heeft tijdens uw verblijf op Landgoed Zonheuvel, kunt u dit het beste direct melden bij de receptie. Het team staat klaar om problemen snel en efficiënt mogelijk op te lossen, zodat uw verblijf zo aangenaam mogelijk verloopt.

Daarnaast kunt u een mail sturen naar info@landgoedzonheuvel.nl

Wanneer is de receptie aanwezig?

De receptie van Landgoed Zonheuvel is 24 uur per dag bemand. Tussen 07:00 en 23:00 uur is er een receptionist(e) aanwezig, en van 23:00 tot 07:00 uur neemt een nachtportier deze taak over. De nachtportier voert ook veiligheidsrondes uit om de veiligheid van het terrein te waarborgen​.

Niet gevonden waar je naar op zoek was?

Staat je vraag er niet tussen? We helpen je graag verder om je vraag te beantwoorden.

Bel ons

Mail ons

Vraag ons

Ga naar de bovenkant