Stage lopen op Landgoed Zonheuvel
Stageplaatsen
Stageplaatsen op verschillende afdelingen
Wil jij stage lopen op de mooiste plek in Midden-Nederland? Wil je samen met jouw collega’s deel uitmaken van het visitekaartje van Landgoed Zonheuvel? Neem jij graag initiatieven om onze dienstverlening op een nog hoger niveau te brengen? Dan is dit dé kans om jouw servicetalent te laten zien. Landgoed Zonheuvel verwelkomt elk jaar tienduizenden gasten. Variërend van zakelijke gasten voor congressen, vergaderingen en trainingen tot de vakantieganger die heerlijk komt wandelen en fietsen. Jij houdt van die afwisseling en wilt het iedereen naar de zin maken. Ben jij op zoek naar een goede stage? Wij zijn op zoek naar jong talent!
Dit heb je
- Mbo denk-, maar vooral een doe-niveau
- Flexibel in de avonden en weekenden
- Enthousiaste en gedreven instelling
- Dienstverlenend karakter
Dit kun je
- Ambitieus en leergierig
- Fouten maken en ervan leren
- Optimale service verlenen aan onze binnen- en buitenlandse gasten
- Gasten meenemen in de beleving van Landgoed Zonheuvel
Dit krijg je
- Erkende Certificering als stagebedrijf
- Ontzettend leuk en gezellig team
- Een goede stagevergoeding van € 350,- per maand
- Schitterend Landgoed om op te werken
- Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen
- Verse avondmaal en/of lunch uit eigen keuken (tegen kleine maaltijdvergoeding)
Solliciteren
Uiteraard willen wij jou helpen om jezelf te ontwikkelen, want samen bereik je meer! Wil jij leren, plezier hebben en zie jij jezelf al rondlopen op dit prachtige landgoed? Stuur jouw motivatiebrief waarin jij jouw kwaliteiten beschrijft samen met je CV per e-mail naar onze afdeling Mens & Organisatie via mo@sbibeheer.nl en dan kunnen wij kijken welke afdeling het beste bij jou en je opleiding past.
Doordat Landgoed Zonheuvel zo veelzijdig is, en er meerdere bedrijven onder Stichting SBI vallen, kunnen wij zeker een match maken.
Wie weet kan jij wel blijven na je stage!? Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met onze afdeling Mens & Organisatie.