Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waar heeft u een vraag over?

Heeft u vragen over Landgoed Zonheuvel? Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen, per onderwerp.

Zakelijk

& vergaderzalen

Overnachten

& arrangementen

Feest

& jubliea

Parkeren

& bereikbaarheid

Mindervalide

& toegankelijkheid

Mogen we een suggestie doen?

Hoe kan ik mijn allergieën en dieetwensen doorgeven?

Gasten met allergieën of specifieke dieetwensen kunnen dit melden bij een medewerker in het restaurant van Landgoed Zonheuvel. Het team houdt zorgvuldig rekening met voedselallergieën en intoleranties, hoewel kruisbesmetting met allergenen niet volledig kan worden uitgesloten vanwege de diverse ingrediënten in de keuken.

Is er een rolstoelvriendelijke kamer aanwezig?

Landgoed Zonheuvel beschikt over een hotelkamer aangepast voor gasten met bijvoorbeeld een rolstoel. Deze hotelkamer bevindt zich op de begane grond dicht bij de receptie. Als u deze kamer wenst te reserveren neem dan contact op met onze receptie.

Zijn hulphonden toegestaan op het landgoed?

Ja, hulphonden zijn overal welkom op Landgoed Zonheuvel.

Kan ik bij het hotel informatie over de omgeving krijgen?

Ja, bij Landgoed Zonheuvel kun je uitgebreide informatie over de omgeving krijgen. Naast de receptie is een VVV-informatiepunt aanwezig met folders en kaarten van activiteiten, wandelroutes en fietsroutes in de regio. De receptiemedewerkers staan ook klaar om je persoonlijk te informeren over uitstapjes en bezienswaardigheden rondom Doorn en de Utrechtse Heuvelrug​.

Wat is verboden?

Alle hotelgasten worden geacht zich te gedragen volgens de Nederlandse Wetgeving

  • Alle hotelgasten worden geacht aanwijzingen van het personeel op te volgen
  • Wapens zijn niet toegestaan in het hotel
  • Softdrugs, harddrugs, lachgas en roken zijn verboden in het hotel
  • Ongewenste intimiteiten, agressie en racisme worden niet getolereerd
  • Het is verboden om bezoekers te ontvangen op de hotelkamer ten behoeve van betaalde seksuele activiteiten
  • Alle hotelgasten zijn verantwoordelijk voor de bezoekers die zij uitnodigen op hun kamer en daarmee voor het gedrag van deze bezoeker(s)
Moet ik voor het restaurant reserveren?

Reserveren is niet verplicht, maar wordt voor zowel lunch als diner aangeraden. Reserveren kan eenvoudig via de website of via de receptie. Als u in het hotel verblijft is reserveren voor het ontbijt niet nodig.

Kan ik mijn elektrische fiets opladen?

Ja, u kunt uw elektrische fiets opladen in de afgesloten fietsenstalling in de kelder van het hotel op Landgoed Zonheuvel. De stalling is speciaal uitgerust met oplaadpunten voor elektrische fietsen en is toegankelijk met de hotelkamersleutel.

Niet gevonden waar je naar op zoek was?

Staat je vraag er niet tussen? We helpen je graag verder om je vraag te beantwoorden.

Bel ons

Mail ons

Vraag ons

Ga naar de bovenkant